h&m ♥ unicef

2011-10-07 | 19:38:25



didadem 39kr
tröja 99kr
kjol 179kr
(hittar varken kjolen eller diademet på hemsidan nu ..)

här om dagen så hittade jag massor av söta saker på h&ms hemsida, till engla då. härliga. lite höstiga färger, kjolar, klänningar och skor! dock så beställde jag inget eftersom jag vet hur engla är .. hon kan rata saker som jag verkligen trodde skulle passa frökens smak som handen i handsken!

jag och c stegade runt ett tag i kista igår när engla var och lekte med claire efter skolan. då hittade jag just det kläderna jag sett på hemsidan. för unicef? jag hittar ingen info om det alls på hemsidan och det var knappt att jag fann kläderna i butik heller då allt var ställt vid nyfödd/baby avdelningen.

en kjol, två tröjor och ett diadem fick följa med hem! jag tänkte att engla skulle rata något av det jag köpte men icke. allt passade och föll henne i smak. så idag har fröken gått just exakt som över :) tom diademet var en hit!


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback