2011-10-27 | 22:29:21

tända ljus i hela lägenheten, mysigt

nu sover lill-fröken sen nästan tre timmar tillbaka. kvällarna med henne blir så korta på vardagarna då hon ska upp och hoppa innan 7, men det är att föredra att fröken somnar mellan 7-8 om man vill att dagen efter ska bli hyffsat anjenäm :) humör finns det gott om och dåligt med sömn är inget höjdar recept på ett lyckat sådant!

jag har mest suttit i telefon med maja ikväll med en vetekudde på magen och största tekoppen i högtsa hugg! min mage har verkligen kommit in i en andra - ordentlig - andning, när det kommer till smärta. jag hoppas kunna sova gott på två citodon till morgondagen då packningen kallar :)

imorgon är engla ledig och nästa vecka är det höstlov. anledningen till att jag håller henne hemma imorgon är för att det går streptokocker på skolan och NEJ TACK vi vill inte ha med oss något sånt skoj till sicilien. det räcker med att jag känner mig lite halv om halvt. idag hade mer än 7 av 35 barn varit hemma med halsont .. peppar peppar!

godnatt nu fina ni!

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback