amorica china jacket!

2011-10-08 | 14:19:00



jacka från indiska 595kr

den här fin fina jackan är mitt senaste inköp (till mig själv!). den är från indiskas 110års kollektion! jag köpte även en annan kimmono liknande sak men den kommer nog få åka tillbaka, den va liksom för stor i hela den .. antagligen inte i storlek utan den var gjord så .. som en kimmono ska vara helt enkelt :)

dock så älskar jag den här jackan! jag älskar färgerna och materialet! kanske den inte gör sig helt hundra nu när det går mot höst och vinter och huden blir blekare och blekare. även om jag kommer använda den flitigt så ser jag framför mig solblekt hår, röda läppa och brun hud till :) åh jag börjar bli sommar-sjuk!


Kommentarer
Nilma

Ååh, den är ju så jäkla snygg!

2011-10-10 15:15:57 http://www.nilma.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback