weekend!

2011-11-19 | 07:47:31


engla ♥

nu var det fyra veckor sen engla var hos sin pappa så igår hämtade han upp henne på skolan! eftersom jag hade höstlovet i år så blev det ett glapp, igen. mindre bra men jag hoppas vi kommer in i någon form av rytm nu så det inte går så långt mellan gångerna för engla. hon behöer lite kontunitet i pappa-helgerna.

så ja, det är första helgen som jag och c är helt ensama på ett bra tag och det utnyttjar vi till max genom att c sticker iväg och lägger golv hos en kompis och ska på herrmiddag ikväll medans jag kör storstädning idag och ska ha tjejmiddag här hemma ikväll. haha! så typiskt oss att planera så bra :) fast vi ses ju jämnt iaf

jeannine, linda och lisa kommer över ikväll. det var år och dagar sedan vi sågs allihop och körde en hel kväll, så nu är det på tiden! jag är inte helt på det klara med huvudrätten men det ska nog ge sig .. ska väcka christian snart och köra en tidig handling innan han åker iväg. hoppas ni alla får en fantastisk lördag!


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback