we ♥ klänningar

2011-11-14 | 07:57:02

när jag var på semester så rammlade det in massor av fin fina klänningar hos oss på jobbet. åh jag har gått runt i något sorts jul-rus på jobbet (trots att jag inte kan förstå att det faktiskt snart är jul!) och känt och klämt på alla fina vinter & jul kläder som kommit in. allt från pullovers till knästrumpor :)

några av mina favoriter är dessa tre! engla ääälskar den i mitten och skulle nog kunna använda den varje dag fram till jul om det krisade sig, haha. dock så är det en annan klänning som är i samma modell som den blåvit rutiga som är orange med vit brodyr fram som inte finns på hemsidan, den är lhelt ovely!

hm .. nu är frågan bara vilken som ska bli årets julaftonsklänning?


favoriten i jeans med fjärilsarm.


Kommentarer
Sandra

Jag har köpt den orange med vit brodyr och den är bara helt underbar. Det blir min dotters julaftonsklänning.

Fast...jag kan ju tänka mig de tre du har på bild i inlägget också. Det är ju många festdagar framöver :)



ÄLSKAR allt Polarn har. Dessutom är personalen i butiken på min ort (och i alla andra jag besökt på andra orter) fantastiska och serviceminded utöver det vanliga. Stor eloge till er!



Men, du som är så himla bra på att matcha. Hur hade du matchat klänningen i orange? Dottern har de beige-vintervita strumpisarna och jag tänker att hon vid mindre uppklädda tillfällena kan ha blå-vit-randiga till.

Har du någon annan idé? Och nån fin kofta till?



Ha en bra dag!



/Sandra

2011-11-14 09:16:04
maria

Du glömde den finaste :)

http://babyyoucancallmesven.blogg.se/2011/november/arets-julklanning.html

emily

sandra - åh vad härligt att höra :) den klänningen är för övrigt heeelt fantastisk!! jag kommer absolut miss matcha den med randiga strumpbyxor i både rött och blått, de lite nevita strumpbyxorna med små kvistar på som går i samma stil som känningen (har du sett dem?) och även de benvita med lite struktur i, helt fantastiska!



ja jag vill ha allt allt den här säsongen - det finns så mycket fint! engla som är så klännings älskande skulle säkerligen kunna tänka sig varenda en ;)



kram!

2011-11-14 19:42:52 http://emslo.blogg.se/
Sandra

Tack snälla för ditt svar. Ska kika på de mönstrade med kvistar tror jag.



Kram tillbaks

2011-11-14 20:59:08
Anna

Kan du inte visa bild på klänningen som är orange??

2011-11-17 17:49:01

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback