söndag

2011-11-13 | 20:06:55


sötaste lilla hjälpredan!

idag vaknad vi, precis som hela sverige, upp till farsdag! engla proppsade på att slå in sina handplockade snäckor som hon plockade på stranden i sicilien i ett paket med hjärtan på till christian. visst, inte pappa pappa men hon valde helt själv att slå in detta till c och 'fira' honom :) jag tyckte det var lite gulligt och det värmde mitt ♥

dagen har fortlöpt med chokladsnitts bakning och sen en tur till christians mamma och daniel där det också firats farsdag! min egen dadie har jag fått nöja mig med att jaga på telefon och tillsist smsa ett grattis, hahah!

nu har engla intagit liggläge och lyssnar på julsagor del ett. tydligen så var det jultomtens lärling imorse på barntv också, galet juh! jag är inte alls med på noten som sjunger om jul om sex veckor!? jag och christian har  iaf kokat te och kikar på gustafsson tre trappor, eller nja .. det zappas mest mellan det och formell ett .. weihop!


Kommentarer
Josefine

Åhh wow vilket snyggt koboksställ.. Vart har du köpt det??



Gulligt av Engla.. Blev C glad? =)

2011-11-13 20:34:52
emily

hihi ja han blev glad men engla tog tbx snäckorna sen ;) "de kan vara på mitt rum så länge" haha.



åh det är från mio! i love it :)

2011-11-13 20:42:30 http://emslo.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback