måndag!

2011-11-14 | 19:53:05


söta ungen min med långt hår ♥

idag började jag och maja vår dag i stan vid 9.30 och avslutade den vid 16.30. helt galet! vi har traskat runt, fönstershoppat och shoppat. länge sedan jag gjorde en sådan här hel dag i stan :) annars brukar man alltid har brådis iväg och vara på g någon annanstans. vi hann betat av en hel del vill jag lova!

jag kom egentligen inte hem med någonting till mig själv förutom några biotherm krämer som jag var in need of. mina har tagit slut! annars har jag köpt på mig fina fina födelsedags presenter till lisa fisa och lite annat smått.

nu är jag ordentligt trött och den här kvällen blev lite hipp som happ. engla var seg efter en lång måndag i skolan, christian landade hemma efter en lång arbestdag och ja, jag är väl lite medtagen jag med. en tallrik curry kyckling med ris senare så är jag nästan redo för sängen. nästan. engla har redan knoppat in hon ♥


Kommentarer
Sandra

Hej!



Jag undrar hur du fick jobbet på PoP?

O hur du fick jobbet som butikschef?



Varma hälsningar,



Sandra

2011-11-15 06:44:50
emily

jag praktiserade på polarn o. pyret för flera år sedan och på den vägen är det :D



sen sökte jag en BC tjänst när jag tyckte att jag var redo för det och så fick jag den! nu har jag jobbat i drygt ett år som BC.



/Emily

2011-11-15 07:13:04 http://emslo.bblogg.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback