godkväll

2011-11-16 | 19:25:35


my bejbi i italien ♥

vilken dag! vad jag fått saker avverkade och känt ett flow - not. jo visst, jag har fått en hel del gjort men jag har känt mig lite ostrukturerad och borta i tankarna. vissa dagar är det mer och andra är det mindre. jag har väl inte riktigt pustat ut ännu och ransakat var mitt huvud varit på besök idag .. snart kanske jag får lite ro.

nu har engla och christian någon form av jagningslek där de springer runt runt runt mellan kök, vardagsrum och hall. snart somnar väl engla framstupa på golvet av ren utmattning :) haha!

ikväll blir det sons of anarchy, galet spännanden nu! både jag och christian väntar spänt in varje nytt avsnitt! ska ta fram de sista chokladsnittarna och göra kvälls te. jag har blivt en riktigt tråkmåns sista tiden då jag kan gå och lägga mig innan jag knappt kommit innanför dörren och knappt okar umgås med folk. hösten som gör sitt?


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback