drinkvagnens öde ..

2011-11-23 | 14:21:16


okej jag ger mig.
ni har rätt.


jag har bestämt mig för att inte mål om min drinkvagn! jag älskar att ni engagerar er och säger "stop stop". jag kanske var ute på lite hal is? som jag fått som input från många så är hela charmen med den just att den är i orginal trä.

dock så måste jag ta tag i våran byrå/sminkbord i sovrumet och englas skrivbord. Jag kommer aldrig dit! där ska det bli vitt vitt men det är inte orginal utan ommålat och påmålat om vartannat. jag kan tom skymta grönt under den bruna lackfärgen på englas skrivbord .. men det är väl ett projekt att lägga till min svindlande höga hög med saker som ska göras.

(gammal bild så det är inte det nya matbordet)


Kommentarer
neli

fin blogg du har =)

2011-11-24 20:41:29 http://iamsofashion.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback