WeRFamily - Polarn O. Pyret

2011-05-11 | 18:19:10



underbara kläder på små fantastiska barn ♥

idag hade jag privleiget att var med på werfamilys bloggträff :) så som jag förstår det hela så är de, tillsammans med loppi.se en sammanställning av olika företag som vill presentera sina produkter. dessa varierar från gång till gång och denna gången var det bland annat silja, allt för föräldrar och polarn o. pyret som visades upp!

jag var inne redan vid tio imorse och fixade lite och hjälpte till så smått när barnen som skulle visa upp polarn kläder anlände. jag tror det var ca 15 barn som smög upp på scenen och snurrade rund i ränder, härliga mönster, denim och ytterkläder! hett tips är att vara snabb på collegetröjorna till hösten .. åh åh åh!

en annan spännande sak som jag snappat upp i mitt hysteriska fotande (med ny kamera så blir det lätt så .. haha) var att yasuragi, på hasseludden, tydligen har någon form utav barn-yasuragi under sommare där det finns en mängd olika saker man kan göra - ihop med sitt/sina barn .. kan inte säga att jag inte blev sugen :)


Kommentarer
Erika

när släpps kollerktionen?



så fina kläder!!!!



kram


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback