veckans polarn outfit!

2011-05-05 | 09:00:08



jeanskavaj 395 kr, skjorta 275 kr, chinos 345 kr, strumpor 2 pack 95 kr, sarf 55 kr

den blommiga skjortan! är den inte helt fantastisk? till skolavslutning eller sommarens alla fester? jag gillar just den här kombon med jeanskavajen över, färgklick på benen också lite randigt på det :) kan det bli så fel?

just i den här outfiten så tänkte jag mig att engla skulle - trots ett litet byx ogillande, falla för de lila byxorna men icke! visserligen så gillade hon dem och det var inga konstigheter att klä sig på detta viset. men! kavajen och skjorta vann englas hjärta och som alltid under dessa plåtningarna så gormar engla "jag vill ha dem mamma!"

jag funderar lite på om hon skulle använda dem när hon öppnar sin garderob med diverse klänningar, kjolar och tröjor. också får jag lite dåligsamvete, vem är jag att bestäma att så är fallet? som jag skrivit om många gånger så känns det ibland som vi sätter våra barn i 'klädfack' där vi utesluter vissa kläder ut efter vad vi tror!

när engla fick detta på sig så smög hon runt här hemma och viskade "christian får inte se mamma, jag vet att han kommer säga att jag ser ut som honom när han ska på fest. hihi. vi visar när det är klart" också hoppade hon fram i köket stolt och förväntanfull inför vad han skulle säga :) det är så härligt att se engla klädd på det här viset! ovanligt men så snyggt :)

jag har bestämt att skjortan ska inhandlas. engla har ingen skjorta och självklart ska en sådan få flytta in hos oss. kan bli en hit även med nya jeanskjolen? eller med englas rosa slim jeans .. vem vet kanske den blir en ny favorit i garderoben och vi vidgar våra vyer ytterligare :)

vad tycker ni?
bu eller bä - hiss eller diss?


Kommentarer
Emma

Toksnyggt! Speciellt med bandet i håret :)

2011-05-05 09:52:23
Elinor - Mamma till Liam & Tigra-

Ja sååå tuff! Gillar bandet i håret!



Krya på dig lilla E!

2011-05-05 10:43:11 http://ronile.se
Laura Stensson

Jag älskar att du blandar pojkkläder på Engla! Så fräckt!!

2011-05-05 10:50:25
Linda

HISS!

2011-05-05 14:37:12 http://headlong.blogg.se/
Erika

gud vad fin hon är!

alfamamma

Scarfen är ju helt fantastiskt!

2011-05-06 16:09:30 http://alfamamma.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback