var tog natten vägen?

2011-05-04 | 08:32:12



världen vackraste lilla filur ♥

igår kund jag inte somna. jag låg och vred mig från straxt efter 23 - 03 .. då tittade jag iaf sista gången på klockan! kändes inte helk ok när klockan ringde imorse vid 7.00 .. det känns som någon slagit mig över ögonen, så svulna är det! var nog mitt smsande med lisa i NY som stressade upp mig haha :)

min lisa har sprungit runt manhattan i jakt på en american apparel tröja till mig, 2 par converse till engla, ett par till mig och ett par till c (och till hans kompis) stackars lisa ♥ love u!

idag blir det jobbe! igår strukturerade jag om hela lagret och jag ska nog fortsätta med det idag. dumt bara att jag är så otränad så att lyfta några lådor med galgar ger mig en halv nackspärr idag. eller så lyfter jag bara fel? ha!


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback