underbara byxdress!

2011-05-18 | 09:21:10



grön blommig
små bommig
randig

jag är ett big big BIG fan av byxdressar i alla former och färger och jag har själv 4 eller 5 stycken och engla har sig ett litet gäng hon också, från förra säsongen. förra året tyckte jag att h&m var riktigt bra på detta och det gjordes många olika till barn, engla har bland annat en i leopard med flätade band, så fin!

i år tycker jag h&m har varit lite väl basic i sina utformningar och vad jag har sett så finns det mest enfärgade korta med linne band. men som tur är så här polarn o. pyret kommit upp sig i år och har 3 fantastiska byxdressar!

den längst till höger ser röd ut på bilden men jag upplever den mer som rosa .. söt är den iaf och precis som den gröna så är det i mjuk bomull o elastan och  är perfekta att ha på stranden och dra över när man ska springa och köpa glass! den i mitten är lite mer 'klädd' och i 100& bomull med smock ist för band i midjan.

jag har nog tänkt mig den gröna och den i mitten till engla i år .. hon har vuxit ut några av de från förra året så vi måste fylla på lite på den fronten här hemma (härligt!) dock som vi alla vet så är engla mer en "klännings tjej" men jag ska försöka få henne att se tjusningen i dessa :) det gick så smått förra sommaren ..


Kommentarer
Emma

Håller med dig! Det är så fiiint med byxdressar. Fick precis hem en från H&M idag!



Kram!

2011-05-18 20:28:23 http://emmawelin.blogg.se/
Lotta

Jättefina. Jag har köpt en svart vit typ zebra möntrad från hm till mintjej. Finns online också. Jättefin

2011-05-18 21:18:16
freja

ja det kanske hon har? håller inte koll så noga.. fin är det iaf. men har hon den så skippar jag kanske? ;) så svårt det där med kläder.. hon är här så himla sällan och växer som vara den!

2011-05-19 00:31:37 http://stocktownstories.blogg.se/
freja

haha du gör som du vill! :)

2011-05-19 00:49:14 http://stocktownstories.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback