torsdag!

2011-05-05 | 17:04:07


den här dagen känns som den aldrig kommer ta slut. jag vet inte vad det är men de är ingen bra dag iaf .. allt har gått lite upp och ner och jag känner mig oroväckande känslig mot saker och ting. vissa dagar är bara så, man vaknar på fel sida och sen går det smått utför. idag är en sådan dag, alla kategorier!

engla har iaf varit som ett litet ljus idag, mamma tackar och bockar! medans jag har surat så har hon kikat film och sagt saker som "mamma är du inte på humör?" och gett mig hennes bästa gossedjur colli ♥

nu på eftermiddagen har vi spelat lotto, byggt löss, spelat dora och lekt tanter med hatt. tempen till örat är ännu inte fullständig och jag gissar på att engla ligger på en något förhöjd temp? .. men inte mer än så. ofta så får ju engla baciller som har en tendens att ge feber på kvällen - inte på dagen. det återstår att se!


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback