tisdag

2011-05-17 | 07:26:37
jag har sovit urusulet i natt.
suck & stön!

har varit alldeles för mycket tankar och funderingar så jag har inte fått någon ro alls. jag är glad att jag jobbar halv dag idag så jag verkligen kan fokusra den tiden jag har på jobbet. ska nog inte vara några problem.

jag funderar starkt på att gå hem och lägga mig platt fall i sängen sen, trots skinande sol .. det är väl ok? min ögon är sjukligt tunga och även om det alltid vänder de första morgontimmarna och det nog aldrig hitintills hänt att jag gått på min första känsla på morgonen - sova när jag kommer hem .. så kanske det är dags nu? gäsp.

egentligen borde jag verkligen ta tag i englas rum och plocka iordning och städa de innan hon kommer hem. hon lämnade det förra fredagen i ett toalt virrvarr och jag har stängt igen hennes dörr för att bara slippa det hela.

jag pratade med engla här om dagen och sa "jag ska städa ditt rum nu engla" och fick tillbaka ett jippie-ljud? jag faller alltid i fällan! lite som att hon planerar att slippa undan .. haha! nä nu ska jag slänga i mig en macka, ta på solisarna och bege mig till jobbet i dvala. åh lovely!

Kommentarer
Hondjur

Hon är så härlig lilla solstrrålen :)

Klart hon snurrar mamman runt fingret om hon kan :) Hoppas du mår bättre nu gumman!

Kram på dig!

2011-05-17 21:10:22 http://etthondjur.blogg.se/
mammaxtre

Du får sova även om solen skiner. Det är ok.



Ha det gott

2011-05-17 21:14:58 http://mammaxtre.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback