tisdag

2011-05-24 | 09:44:44


engla & lisa förra sommaren ♥

idag visade vågen fortfarande -1.1 kg .. åh i'm happy! kanske att det blir så att jag fastnar lite här nu? jag vet att många gör det .. går ner fort och sen får det lite kämpigare. jag fortsätter utan kolhydrater och äter extremt nyttigt, haha. grönsaker som aldrig förr och godis och chips är ett minne blått (for now) men aj vad sugen jag är!

lisa kom till oss imorse och tog med engla på haléns plåtningen som ska vara i hummlan. engla var taggad och glad att se lisa igen ♥ var flera flera veckor sen de sågs sist och man märkte hur engla längtat! hon ville inte hålla min hand, inte sitta i mitt knä "nej mamma, lisas hand/lisas knä!" haha så nu är man inte så poppis helt plötsligt!


Kommentarer
Mali

kör du gi, atkins, lchf eller någon egen variant? :)



Skönt o se att det inte bara är ens egen dotter som väljer andra favoriter ibland, hehe

2011-05-24 23:16:24 http://mali-mylife.blogspot.com

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback