plåtning för haléns

2011-05-23 | 17:06:21


plåtning för oriflame förra året.

englas agentur ringde idag och ville ha snabba besked om jobb tisdag, onsdag och halva torsdagen. det är för haléns .. mer vet jag inte? jag antar katalog? jag är inte helt nöjd med den korta varseln så nu har jag fått börja slita i vänner och familja för att få ihop det!

imorgon ska bästa lisa ♥ ta med engla till hummlegården och de andra dagarna är det i västberga i någon studio. försöker få tag i min moster nina som har varit med engla vid ett annat tillfälle då det var en h&m plåtning om jag inte minns fel? jag kan nog ta halva torsdagen och sen stänga på jobbet .. men annars är det svårt för mig.

ibland önskar man verkligen att det kunde vara lite framförhållning i den här branchen! det är alltid med knapp tid och kunderna (h&m eller i detta fallet haléns) verkar inte alls vilja ha koll på läget utan bokar upp modeller dagen innan? well vissa är bättre än andra och en dag är lättare att lösa än tre på raken!

engla är iaf taggad och hoppas att ebba ska vara där .. minns inte riktigt vem det är men hon pratade om att hon träffat henne i en park när hon var hos sin pappa sist?


Kommentarer
Mali

Vackra tjejen! Hur gammal var hon när hon började modella? Jag har funderat på min dotter, men hon är tre och känns inte som om hon skulle kunna koncentrera sig?

2011-05-23 19:19:55 http://mali-mylife.blogspot.com
Mattias

Men det är ju inskolning i förskoleklassen på torsdag? Borde det inte bra om hon gick på den?

2011-05-23 19:35:33
emily

mattias - klart hon ska på den! hon ska på detta efter. jag har koll.

2011-05-23 19:46:22 http://emslo.blogg.se/
Mattias

Good! Måste bara kolla :)

2011-05-23 19:54:18
Käthes mode ♥gravid med tvillingar♥

Verkar ha blivit fina bilder! :)

2011-05-23 21:09:04 http://blogg.amelia.se/kathe
Jannie-mamma till Victor

Åh,det visste jag inte!Att hon var hos sin pappa varannan helg.Tro tusan att Det måste göra lite ont i mamma hjärtat ja!

(att vara utan henne alltså...)



Så hon modellar??Va spännande!Men jag förstår om det hade vart skönt med LITE mer framförhållning...Jisses.Dagen innan.

O än en gång.Hon är fantastiskt söt!

Lycka till idag då!Stor kram



2011-05-24 07:49:29 http://ettforsoktilldagbok.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback