night time

2011-05-25 | 21:15:53


engla snosar och ja har tänt ljus och fixat med nya blommorna ♥

jag har inte varit en ultimat mamma eller sambo idag. jag är helt sänkt i min förklyning och ansträningen att prata har gjort att jag fått en dunkande huvudvärk. lilla engla har varit orolig för mig och min röst och hon berättade ikväll att hon sett rösten flyga in i hennes lampa. jag lovade att vi ska plocka ut den imorgon ♥

hoppas bara min röst är åter till dess och engla slipper oroa sig mer! det är fruktansvärt att tapp rösten, fruktansvärt. jag har aldrig gort det på de här settet innan men bara tanken på att prata är telefonen är omöjligt!

christian lagade säkerligen smarrig middag ikväll. jag kände ingen smak. och engla har varit som en liten mus och dukat av hela bordet, torkat det och varit mammas hjälpreda. "mamma nu är vi överens att det här min syssla? duka av och torka?" haha söt, hon vill har arbetsuppgifter hemma, såklart hon ska ha det.


Kommentarer
Ida

Snälla, ta bort Iittala-klisterlappen...dom är så mycket snyggare utan och det ÄR faktiskt en klisterlapp som är meningen att tas bort...

2011-05-25 23:58:06
emily

ida - haha! jag gillar de röda mot glaset så de blir kvar ;)

2011-05-26 08:19:26 http://emslo.blogg.se/
Fatima

Jag gillar den lilla lappen också.. :p men på eva solo glasen så tar jag bort lapparna..



Vilken fin blogg och vilka fina Collage du gör <3



Sv; skorna kommer från SCORETT. Dem är köpta förra våren. Då Carolina Gynning modellade i dem. kram kram.

2011-05-26 08:27:26 http://www.thistakes.com
Hondjur

Din stackare! Jag lider verkligen med dig! Många år sedan jag var utan röst men minns hur frustrerad jag var dock..Usch! Get frisk nu raring!! Kraam!

2011-05-26 13:44:21 http://etthondjur.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback