måndag

2011-05-23 | 10:31:01

plockade syréner hos mamma igår, love it ♥

ursch jag mår sämre idag .. tacka vet jag ledig-måndag! i natt har jag vaknat och behövt snyta mig ett antal gånger och jag känner mig helt slut trots av och till sömn i tio timmar, sjukt. engla är iaf på dagis och jag halv ligger i soffan framför värdelös vardags tv. sanslöst hur dåligt allt är efter nyhetsmorgon.

jag ska försöka ta ett varv med dammsugaren, marinera fläskfilé, tvätta, baka och handla idag. that's it! sen ska dricka litervis med citron vatten. jag har fått för mig att c vitamin ska göra susen och göra mig tiptop till imorgon!


Kommentarer
i

jag plockade också syrener här för några dagar sen. men till min stora besvikelse så blev de ledsna redan efter första natten.. har du nåt tips?

2011-05-23 10:57:19
Hondjur

Hemskt gärna tips om syrenerna ja! :)

Hoppas du vaknar pigg, frisk och kry imorgon!

Min vikt-resa går btw dåligt.. jag äter chips nu. haha. Fantastisk karaktär! :)

Krya på dig fina! <3

2011-05-23 22:19:38 http://etthondjur.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback