mamas & tapas och kaos.

2011-05-19 | 10:33:19

efter jobbet igår tog jag tåget in till stan och mötte upp c syster. vi käkade smarrig middag på mamas & tapas på scheelegatan och sen tog vi ett par glas vin över gatan på lokal. super mysigt! men ..

för det första så hämtade c oss och skjutsade e till söder och på vägen så smälldes kopplingen på bilen, jackpot! mitt i en tunnel också med galna bilåkare! c flippade lite smått - såklart. men efter någon timme kom daniel och drog hem bilen. åh vad jag avskyr allt vad motorer heter, så jäkla opålitliga så det inte är sant åt det!

iaf så kom vi tillsist hem efter mycket om och men. en arg c och ja en super illamående emily. sen har jag kräkts! jag måste ha ätit något igår som inte var helt hundra? vi åt inte exakt samma saker och de enda jag kan minnas att jag åt annorlunda var räkor, smart drag uppenbarligen. nu är magen upp och ner och jag sitter hemma med en kopp te istället för att vara på givande bc möte i stan. åh suck! min tur .. verkligen min tur ..


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback