imorgon kommer hon hem!

2011-05-19 | 16:43:50


engla viola aurora ♥

nu är andra inskolningen klar och engla har för första gången fått se skolans insida! imorse när jag pratade med henne så frågade jag henne om hon var lika nervös som sist "nää .. fast mamma när jag kommer dit blir jag pirrig igen säkert". och det blev hon såklart, hon hade tydligen blivit lite stirrig lilla ♥

bra hade det iaf gått och engla vet nu om den lilla suprise som väntar imorgon! girlsnight med bästa kompisen c och mig! c har åkt iväg på någon race grej så vi ska riktigt gotta oss i allt från barbie till eric saade!

imorgon kommer hon hem, åh! två veckor har det gått sen hon var hemma sist .. det har inte gått fort som det brukar, det har mest känts som en hel evighet och jag har verkligen längtat. "mamma jag trodde ju jag skulle hem idag" sa engla imorse. sötnos! men snart så snart! kanske ska ta tag och plocka på hennes rum nu då ..


Kommentarer
Mathilda

skönt att det gick bättre med inskolningen den här gången. nästa gång (för visst var det vid ett tillfälle till innan skolstarten i höst?) så knatar hon säkert in världsvant ;)

2011-05-19 18:12:46 http://enannandelavstockholm.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback