hes.

2011-05-25 | 13:16:45


jag hade inte tackat nej till dessa igen!

jag är så hes så jag inte vet var jag ska ta vägen! idag har jag ingen feber och känner mig rätt ok i kroppen men ja, jag får bokstavligen kämpa för att folk ska höra mig! halsen svider, dunkar och värker. och förkylningen är inte mycket bättre .. snyta snyta, smörja smörja! snygging med röd näsa that's me :)

jag har fått viska till engla hela morgonen och sötnosen har viskat tillbaka, "mamma det bara bli så när du viskar!" såklart. jag borde väl egentligen vara helt tyst och typ äta honung med sked men det är ju omöjligt.

jag känner mig helt oduglig till att jobba i butik så jag får passa på att göra rent på allt kontosjobb. skriva in scheman, fixa med tidrapporter, månadsanalyser och hitta på nya tävlingar. skönt att hjärnan fungera iaf!


Kommentarer
Mela

Jag säger Kan Yang. Tar det varje gång jag börjar känna av ont i halsen eller snuva. Igår hade jag ont i halsen på kvällen, tog kan yang, även i morse och nu INGENTING! :) Och jag har testat det flera gånger, det hjälper. Gå och köp :)

2011-05-25 16:42:53 http://melano.webblogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback