englas rum

2011-05-03 | 21:32:28




englas rum!

nu när jag ändå börjat gå i tapet-tankar så kan inte släppa sandbergs liljekonvalj. den är helt fantastisk och här om dagen när jag och engla gjorde mama så satt en bit av den på en vägg. jag föll pladask!

c där i mot tycker inte alls som jag och gillar den inte alls, humpf! kanske att jag får tänka om med mina storartade planer på att tapetsera hela vårat sovrum i denna? kanske jag ska få in den i englas rum?

jag kan tänka mig den där för att få lite mer liv och för att få det rosa att inte vara så överrepresenterat .. lite grönt hade inte skadat? jag har inte visat henne den och inte heller pratat med c (love u babe) men det skulle vara en tanke att ha den iaf på en vägg i hennes rum? eller i vårat - eller vardagsrumet kanske ;) haha!


Kommentarer
Maria

Grönt och rosa är hur snyggt ihop som helst.. jag skulle satsa på Englas rum :-)

2011-05-03 22:06:57 http://livetmedtre.wordpress.com
vintageRetroPrinsessa

Fint hon har i sin lilla lya :)



Ha det finast

2011-05-04 15:20:11 http://bambii.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback