and the winner is ..

2011-05-02 | 13:09:27


mantorp i lördags!

tidigt i lördags morse åkte jag och engla med renée och daniel ner till mantorp. c åkte redan i fredags för att få ner bilen i tid och styra upp lite. jag tror det var på banan redan vid åtta på morgonen? c kör ju som jag skrivit om tidigare porsche sports cup serien (svenskt tal - han kör racing bil!)

när vi var iväg på gelleråsen för några veckor sen så var det test, ingen tävling. men denna helgen var det race både lördagen och söndagen! vi var nere redan vid tio tiden då det var 'medåkning' för det som anmält sig.

jag har åkt med tidigare så jag fick stå över och linnéa, erland och daniel fick nog en åkning för livet :) haha. jag höll på att dö lite smått när jag åkte med .. den där farten är något alldeles extra och adrenalinet, wow!

det blev en del parklek med engla medans c tränade inför första racet och när det väl var dags så stod vi alla spikat och engla gastade "gaaasa christian" från sin läktaplats. och wei, han kom på andra plats! vilken grej! jag är så otroligt stolt :) igår blev det dock ännu bättre - han vann! min fantastiska racecardriver ♥ 


Kommentarer
Hondjur

Yay! ;) Grattis C!!

2011-05-02 14:38:15 http://etthondjur.blogg.se/
Malin H

Grattis till C, då var ni i närheten av där jag bor, Motala....härligt väder ni verkade ha på bilderna. Här hemma regnade och snöade det igår...

2011-05-02 15:04:05

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback