tisdag

2011-03-22 | 09:05:28

min fina vackra dotter ♥


igår var vi lediga och passade på att inhandla ny dammsugare och ta en tripp till ikea för inköpa av blommor och hyllor! hyllor var inget problem att hitta, men konsoler! någon som har tips på var man kan hitta några snygga billiga i vitt så hojjta!? ikea hade ett riktigt dåligt utbud av detta och village där ja tänkt köpa har inga kvar :(

idag är de dagis för engla och jag ska jobba sent. engla kommer inte komma in förens efter lunchen och jag försöker jobba bort lite kontorsjobb nu på morgonen. det värsta jag vet är att komma till jobbet och det första jag måste göra är att sätta mig framför datorn, hua. jag vill ju vara ute i butiken och prata med kunder :)

vi går en rolig tid tillmötes nu när barnen måste byta kläder och gå in i 'skalperioden'. när det börjar gå från 0'c - + så är det faktiskt dags för skalplagg och vinterkläderna ska läggas undan :) trott eller ej så börjar det faktiskt gå mot vår nu! jag såg på vädret att vi ska nå upp över 10+'c! åh säger jag bara. åh åh åh!

idag blir det invigning av englas skaljacka! dock så har jag slarvat och inte inhandlat skalbyxorna ännu .. får nog bli ett inklöp snarast så fröken slipper gå runt och svettas om vartannat :)


Kommentarer
Amiee Whitney

Nice blogg

2011-03-22 17:00:37 http://amieewhitney.blogg.se/
Pernilla

hej!

jag har följt din blogg egentligen hur länge som helst men aldrig kastat iväg en kommentar, varför vet jag inte? tror jag fastnade för en bild på dig för typ 10000år på bilddagboken & sen var jag fast. du hade så fina bilder & när din blogg kom så var man liksom fast. snygga bilder + att du skriver så man verkligen blir nyfiken & vill fortsätta läsa :) keep up the good work!



tillbaka till varför jag valde att kommentera just nu, du letade efter vita konsoler..

jag hade samma problem för ett tag sen, hyllan fixade jag av en jättetjock gammal bräda jag hittade i en bod som målades vit, och konsolerna hittade jag på biltema för inte alls många kronor, jag tycker hursomhaver att det blev jättesnyggt och bra. så kika där på biltema om du lyckas hitta några fina precis som jag :)

2011-03-22 17:56:33

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback