tisdag!

2011-03-29 | 09:39:57

nya favorit frukosten. fillimpa med tomat, avokado och ärtskott


sovmorgon till 8.30, jo man tackar! :) engla vaknade av att jag tömde diskmaskinen, varför kan det inte vara så oftare? det är så skönt att hinna sätta på kaffe och göra mackor innan karusellen sätter igång.

nu är engla klädd och jag är mätt. längre än så har vi inte kommit denna gråa tisdag .. jag jobbar stänging idag så då blir det alltid lite utdraget och segt på mornarna. jag ska försöka ta tag i tvätten som hänger lite varstans i lägenheten :) att tvätta gardiner, lakan och kläder med någon timmes mellanrum är ingen höjdare egentligen.


Kommentarer
Erika

Åh, vad gott det ser ut!

2011-03-30 11:46:42 http://mylittlewords.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback