the first sleepover

2011-03-16 | 08:30:04
igår sov engla över hos junie och jeannine, ensam! det är hennes första sleepover hos en kompis utanför familjen :) det hade gått fin fint och engla hade somnat hyffsat lätt igår. jag var lite orolig, varför vet jag inte egentligen? engla är väldigt trygg och har lätt för att sova på nya platser, men ja det är väl hönsmamman som spökar ;) jag jobbade sent så vi passade på att göra det till en lite grej att j hämtade engla tidigt oxå åkte det och hämtade junie och hade en hel kväll!

idag är bägge tjejerna lediga och jeannine ska ta med dem till ett nytt lekland som är byggt här i närheten, lyckan är total! jag är egentligen inget fan av dessa lekland men någon gång då och då så är det väl alldeles perfekt att släppa kidsen lösa så det får leka som det vill? ganska skönt för en själv oxå att slippa allt fix och don, efter.

åh btw så är en semester klar och bokad idag .. ska berätta mer sen! nu måste jag hurry up, känner att den här morgonen blev lite väl lam nu när engla inte är hemma, klockan tickar! later


älskar dig finaste ungen min ♥


Kommentarer
Alexandra

Fina ni! :) Härlgit att det gick bra! jag var nog lite likadan - sov borta sen jag var 1 år utan problem :) och än idag sover jag lika bra borta som hemma! Vi måste höras snart!?!? KRAM

2011-03-16 09:39:05 http://thesmalltowngirl.blogg.se/
Frida-FantastiskaMamman

Vad ljus du är....JÄTTEFINT!!



Tänk vad tiden går snart flyttar de hemifrån ;)



Kramar<3


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback