nothing to say.

2011-03-02 | 08:21:23

jag tappar så lätt bloggen när engla är borta, om hon så bara är borta för en helg eller en hel vecka. det handlar inte om att jag inte göra något vettigt eller att jag enbart bloggar om engla, inte alls. snarare så är de tvärtom och jag gräver ner mig i jobb och massor av annat som ramlar bort! jag passar på att få saker gjorda och ligga steget före för när lillan min är hemma så är det inte alltid allt blir som man tänkt sig och att allt hinns med.

igår ramlade jag in hemma straxt före 21 och jag och c slängde ihop en linas rätt på nolltid och låg i sängen 21.30. vi har fått in en dålig vana med att kika 'how i met your mother' i sängen tills ögonlocken klipper. 

och idag då - vaknar dö trött! vad är det här? jag ser att solen skiner och hoppas att min sinnestämning ska ändras under morgonensgång. inget ännu. ikväll blir det middag med fina grannarna! helgen ska planeras .. en annan fyller ju 24 snart och något måste hitts på :) jagh fyller ju egentligen först nästa helg men då flyr jag landet och beger mig till london med finaste lisa ♥ fest på vänner nu på lördag - släkten om 2.5 veckor ..

♥ 


Kommentarer
Alexandra

Man fyller väl dagarna med annat än bloggen för att hålla sig sysselsat - inga konstigheter! :)

dock har jag ett önskemål - linas recept! ;) om det var något gott denna vecka!? ojojjo - så du blir såååå gammal du ;) haha - tur att jag har två månader kvar!



Kramar

2011-03-02 08:35:17 http://thesmalltowngirl.blogg.se/
freja

hah, för mig är det tvärtom! när engla är här är det alltid så jävla mkt att ingen tid till dator finns och bloggen blir bortglömd!

2011-03-04 14:21:13 http://stocktownstories.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback