kusinerna ♥

2011-03-07 | 09:31:04

engla nova nikki ♥


i lördags morse vid nio tiden åkte jag över med engla till jossan och barnen! det tog oss en timme att ta oss dit komunalt och jag bannar mig mitt icke existerande körkort - skärpning, snarast! man får hålla på att åka runt och böka istället för att köra det 10 min som det tar att ta motorvägen .. suck! men i vår har jag planer :)

vi hade en riktigt mysig dag med hinkvis med kaffe, lek och bullbak! nikki har blivit riktigt stor nu och tuffsar runt och är så förbaskat söt. det är så sjukt gulligt med småbarn som precis lärt sig att gå, de liksom tultar fram ♥

engla och nova har en grej för att bygga kojor när de är tillsammans så det blev en och annan i både lekrumet och vardagsrumet :) det är så underbart att det har varandra och att det skiljer så lite. sex månader är ingenting när man börjar bli större och ja tror att vi kommer få hålla dem hårt när det blir äldre :)


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback