inflammation?

2011-03-17 | 09:28:28

lilla ♥ mitt


istället för att sitta på ett givande bc möte idag så sitter jag i min soffa insvept i en filt med nyhetsmorgon på tvn och nya sköna hem samsas med allt om mat och starkt kaffe på bordet. suck. imorse vaknade jag rätt tidigt och gick upp och började gör mig iordning, när jag väl skull väcka engla så var det bara svida om till mjukisar igen.

hennes ögon satt nästan ihop av gegga och jag tänkte direkt - ögoninflammation! jag vet att jossan har haft problem med det på nikki .. eller var det nova? och att det är grymt smittsamt. blev ett par samtal oxå vabbade man igen. jag som har varit så förskonad från det i alla år har åkt på en riktig rivstart på året med vab till höger och vänster. dock så undrar jag om faran är på taket denna gången? engla är piggelin nu och ingen mer gegga.

fast de där vet jag är rätt förädiskt .. sen vipps är det tillbaka! vi får ta det lugnt idag och se om det återkommer under dagen eller i värsta fall till morgonen. eller hur brukar det vara med de där? jag vet att engla hade de som mindra men jag minns det faktiskt knapp. jag kanske ska googla runt lite eller har ni några bra tankar o tips?


Kommentarer
Maja

Det är ofta värst på morgonen, men det är ju skitjobbigt det där för man vet ju aldrig om det kommer mer under dagen.. Men du vet att man torkar utifrån och in och byter handdukar/örngott varje dag etc? Och tvätta dina egna händer OFTA och ha dem inte i ansiktet... Hoppas det snart är väck! Kram!

2011-03-17 09:59:49 http://majao.blogg.se/
julia

åh. ögoninflammation är ju aldrig roligt...

vilken fin bild förresten, hur söta är inte tofsarna då? pussis:)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback