engla the sailor

2011-03-04 | 08:37:05
sötaste engla på lindex nu


jag älskar att mamma ringde mig i veckan och säge "nu är engla på lindex!" jag hade varit i butik på dagen så ja sa att det har de jag inte sett? joho hon ser ut som en liten söt pojke, säger mamma. haha! när jag väl hittade bilden på den smått röriga hemsidan så kunde ja inte annat än hålla med.

man är van att se engla i klänning, gulligull - så som hon gillar det, också här med gråa mjukisar och blå tröja .. hihi! så himla söt. den där väggen kan jag säga er var poppis! jag höll knappt på att få med mig engla från studion då hon stod och ritade och ritade ♥ tycker iaf bilden blev fin!

åh idag kommer fröken hem! m ska lämna av henne på mitt jobb när jag slutar. som jag längtar! nu var det en vecka sen lilla fröken var hemma, det blir liksom så tomt! sen har jag ett antal små överasskningar att tillge henne :) en hel hög med nya klänningar och kläder har anlänt hem i brevlådan :) ni får se sen ....


Kommentarer
Hondjur

Ha den finaste helgen söta ni!! Bilden är btw underbar! Kul att se fröken i liite annat än klänningar.. ;))

Massa kramar på Er!

2011-03-04 10:53:54 http://etthondjur.blogg.se/
Emma

Vilken härlig bild och vad söt hon är Engla. Med eller utan klänning. Förstår att väggen var rolig, hade älskat den som liten jag också!



Kramar!

2011-03-04 21:39:17 http://emmawelin.blogg.se/
mathilda

såg en helsida i senaste mama (kom med post igår) där engla var med. för lindex.

2011-03-04 23:57:26 http://enannandelavstockholm.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback