engla i mama för h&m!

2011-03-09 | 08:48:06

mammas sötnos i mama ♥


oj det var ett bra tag sen som engla tog de här bilderna, i november närmar bestämt :) jag har aldrig varit med om att h&m har en sådan framförhållning men när vi stod där med snön fallande utanför fönstret och barnen kläddes i tshirts, capribyxor och sandaler så anade jag att det skulle dröja innan bilderna kom ut!

sofia skrev till mig på facebook här om dagen att hon fått hem lindex reklam med engla i brevlådan och sett en helsides annons med henne på mama. någon annan som fått hem lindex reklamen? jag som brukar få den har inte fått den denna gången. var det denna bilden i så fall? eller någon helt annan?

jag gillar iaf den här bilden skarpt :) så jäkla söt med hårbanden och byxdressen. det första engla sa när hon såg bilden var "mamma den där vill jag inte ha!!" och pekade på just byxdressen .. hade ju varit sött till sommarn?


Kommentarer
Hondjur

Haha. Bestämd dam! Bestämde nyss att Sanna hade blivit supercool i sådana!

Flyg lugnt och ha finaste helgen nu gulle du! Kram på!

2011-03-09 12:11:29 http://etthondjur.blogg.se/
Siss

Åååå så söt!

2011-03-09 13:16:08
vintageRetroPrinsessa

FIn såg hon i nya mama tidningen :)



ha det finast

2011-03-09 13:42:45 http://bambii.blogg.se/
Sofia

Hej! Det var en mobil brevlåda, lindexreklamen kom via mail :) Kram

johanna

Åh! Engla e så sjukt vacker!

2011-03-09 22:08:19 http://dagensbestyr.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback