disco!

2011-03-31 | 21:11:20



hjälp vad vi dansat ikväll.
jag är helt slut!

idag har engla somsagt haft pirat party på dagis. vid ett svagt tillfälle imorse så sa jag något i stil med "mäh jag vill ju också vara med på fest!" varpå engla var snabb på bettet och sa att absolut, vi kör hemma ikväll också! japp så nu har vi haft ett riktigt disco här hemma med allt vad det innebär!

vi har ätit popcorn, nötter, druckit saft (vin), kört dansstop och gjort någon form utav banankull? vi har flugit runt i vardagsrummet och dansat, engla på mina axlar, min rygg, hoppandes och studsandes :) haha vi har faktiskt haft kul, jag ska inte säga annat. jag älskar att ha sådana här kvällar med engla. bara vi tillsammans ♥

som tur var så hade c redan planer på att träffa en kompis så han hade flytt fältet när vi satte igång. när han kom hem så studsade vi i vardagsrummet till eric saade popular (ny favorit) och han vände i dörren när han såg englas stötta min och när hon jubalde när han erbjöd sig att åka iväg en stund, haha, schysst där :)

nu sover engla som en klubbadsäl och jag och c ska krypa ner och kolla how i met you mother i sängen en stund. imorgon är jag ledig men jag ska lämna engla på dagis, packa inför kryssen och ta mig iväg på massag, lovely!


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback