4 månader ♥

2011-03-31 | 20:37:36

världens vackraste kim höggravid


jag pratade med kim idag och när vi la på så slog det mig ännu en gång denna veckan att tiden bara springer. jag tycker inte det här känns länge sen eller det här, men det är nu flera månader sen! .. för att inte tala om när vi tog dessa bilderna! när vi inte visste vad det var för ett pyre där inne som härjade runt och höll mamma vaken.

här om dagen var det 4 månader sen lina föddes, 4 månader! var har de tagit vägen? snart har 6 månader sprungit och sen är hon ett år också ska kim börja jobba .. när jag stod där med kameran i högsta hugg upp och ner på stolar så fanns det knappt i min värld att bebisen där inne faktiskt skulle komma ut, växa och bli en helt egen liten individ. så som lina faktiskt blivit ♥

nästa vecka är det dags för lina att döpas och jag och maja har äntligen enats om vad vi ska köpa :) det är inte helt lätt att köpa till någon som har allt och lite där till. man vill köpa något speciellt, fint och som man faktiskt kan tänkas ha när man blir äldre .. för uppenbarligen så blir vi det och lilla lina med ...


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback