veckans polarn outfit!

2011-06-30 | 09:58:07


tröja 245kr tights 245kr zipjacka 345kr

ränder som aldrig går ur! det är väl ett av de mest välkända uttrycken hos oss på polarn o. pyret och hur sant är det inte? våran rand är unik och fantastisk! englas garderob osar av ränder på allt från strumpor till nattlinne :)

kan man annat än att älska den?

jag har flera kunder som kommer in - dagligen, och berättar om hur de själv har använt randen som barn, hur den gått i arv och blivit lite som en klenod i släkten. jag tror de flesta har en eller annan assosiation till vår rand och kanske själv burit den eller haft den på sina barn?

på söndag när skutan går mot gotland, då åker de randiga settet på engla som mys kläder för en nattlig resa. helt perfekt att mysa runt i, sova en sväng i och vakna upp i ♥ färjan är inte framme förens morgonens tidiga timme!


Kommentarer
Johanna - MyShoebox.se - Mamma till Charlie

Jag såg söta Engla på Polarns Facebook :)

Ränder är verkligen så fint! Tyvärr tycker jag plaggen är lite för dyra, i alla fall nu när Charlie är så liten, han växer ju ur dem på direkten :)

Blir nog investering när jag jobbar igen och han kan ha plaggen lite längre :)

2011-06-30 12:25:56 http://myshoebox.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback