upp o ner, ner o upp!

2011-06-21 | 08:20:03


jag gick ner 2.7 kg!
sen gick jag upp hälften igen ..

buhu .. jag har kommit av mig lite med min lilla "jag måste gå ner i vikt för att må bra med mig själv"! det gick bra i ca 2.5-3 v men sen har jag 'unnat' mig lite mycket .. även om det handlar om mycket mindre än jag gjorde innan. jag känner mig faktiskt lite besviken över mig själv. jag kom av mig när vi va rpå sturup då de inte fanns så många alternativ på maten och jag fick ta vad som fanns.

visst har jag fortfarande gått ner i vikt men jag har drygt två veckor på mig att ta mig ner igen. jag vill nästan gå ner lite extra för att sen kunna pendla lite .. åh ge mig inspiration att ta tag i det igen! tips?


Kommentarer
Emma

Vilken snygg look med det blonda håret och de röda läpparna! Me like!



Ha en fin kväll!

Kramar!

2011-06-21 19:16:38 http://emmawelin.blogg.se/
Maria

Oj tips.. jag är värdelös på att försöka ge mig på att tänka på vad jag stoppar i mig så jag är nog inte rätt person. Ville nog bara mest säga att det var en väldigt snygg bild på dig..

Kramar och lycka till !!

2011-06-22 23:28:17 http://livetmedtre.wordpress.com

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback