underbart!

2011-06-27 | 09:28:39


härlig dag hos mamma med bad, lek & klippning!

igår åkte vi hem till mamie på förmiddagen. syster, david och kidsen skulle också dit så då passade jossan på att klippa engla (och mig ..) som i princip innan varje sommar semester. åh det blev så fint! min lilla blev en helt annan liten tjej med det lite kortare och tjockare håret ♥ man ser lite på bilden nere till vänster, ska visa bättre!

vi tog med englas cykel till mamma igår. det har inte blivit av att hon cyklar hemma i år av någon anledning och då är det lika bra att ställa den där. de ligger ju en lugn väg precis utanför dem och när man bor i villa är allt lite lättare när det kommer till bland annat cykelaktivitet, här har den bara blivit stående den här våren.

idag blir de lite samma upplägg som igår men de är lisa fisa som följer med oss :) vi ska bada, sola och mysa på altanen! jag har lovat att vi ska öva stenhårt på att lära engla simma ännu bättre också. lillan min är ju riktigt riktigt duktig nu! hon simmade poolen x 2 här om veckan - helt själv utan simpuffar!


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback