tisdag!

2011-06-21 | 08:08:47


engla viola aurora ♥

igår hade vi en hemma dag med städning och tvätt! så underbart skönt att bädda med nya lakan, damma och svabba golven! dock så måste jag ropa 'hej' till vår nya matta i vardagsrumet, den gör sitt jobb med att "samla upp" skit riktigt bra :) haha det låter verkligen stört men de behövs inte dammsugas lika ofta!

jag stänger på jobbet ikväll men morgonen börjar med att jag ska följa med engla på dagis en sväng! hon vill visa så mycket och allt för ofta så slänger jag in henne på dagis och hetsar där i från. idag ska jag ta lite tid.

efteråt blir det en sväng till ikea! jag måste köpa nya gardiner till vardagsrumet och lite smått till jobbet som handdukar och nya bestick och glas! ska bli skönt att få rensa ut det gamla och plocka fram nytt.


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback