♥ orangeriet

2011-06-20 | 10:30:21

bästa orangeriet med fina tjejer!


i fedags var jag, kim, maja och två andra polarn tjejer iväg och vinade en gnutta! vi möttes upp efter workhour på bästa orangeriet på kungsholmen! det blev skratt, rosé och rotfruktschips tills vi alla enades om att ta oss samman och dra oss upp mot stureplan och kanske utecompagniet eller riche?

skrattandes och med en varsin cheeseburgare i magen (tack jess, hihi) så begav vi oss till riche och dans till 50 talets toner. för man får faktiskt dansa på riche och de snea blickarna får man ta med en nypa salt :) vi njöt iaf!

kvällen slutade i en dörrtrappa med prat om livet och allt vad det innebär - fina tjejerna mina ♥ jag trampade in hemma vid två tiden och sov gott i min egna säng tills klockan ringde och jobbet kallade! en fin kväll, tack!

Kommentarer
elin

jag gillar verkligen din blogg! från en föredetta sollentunabo till en annan :)

2011-06-20 12:17:09 http://sonjamaya.devote.se
Hondjur

Sådana kvällar lever man länge på! <3

2011-06-20 13:45:59 http://etthondjur.blogg.se/
Stina aka Krissy

Fint att ses!



Jag hittade en film från taxifärden i min mobil. Undrar vilka fjortisarna var som åkte i samma taxi som oss(å skrek: Byt kanal!!! kanse 1500 gånger)?Hahahaha!



Ska bli kul att jobba ihop i november.



Må så gott!

2011-06-20 15:29:55

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback