onsdag

2011-06-15 | 22:57:32


finaste ungen min!

nu är det full rulle ska jag tala om för er! och jag är så ledsen över att jag får lägga bloggen lite åt sidan .. men håll tillgodo, snart snart är jag på banan igen. de som händer nu i livet är somsagt rea fix i butiken vilket tar en hel del tid och energi :) men snart smäller det! annars passar vi c föräldrars hund nu och bor hemma hos dom när de är utomlands ..

det gör faktiskt, helt ärligt, att jag tappar allt lite och kommer av mig med 'vardagssaker' som bloggen etc. jag börjar längta hem nu och vill hem och fixa med tvätt, fix och städ! jag hoppas hoppas mina ny planterade blommor på ballkongen överlever min bortavistelse :) men de har ju regnat .. ?

nu ligger engla nattad och frazer (hunden) lär väl i sinnomtid gå och lägga sig på golvet inne hos engla, lite vakandes hehe. jag ska upp i ottan så night people! hörs snart .. love.


Kommentarer
Hondjur

Lycka till med rea, hund och allt gumman! Slit inte ut dig nu! :)

Kram på Er!

2011-06-15 23:47:57 http://etthondjur.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback