mini rodini

2011-06-23 | 19:46:01


baddräkt mini rodini 30% off!

igår kväll var jag ute och åt med finaste lisa på riche! innan så hämtade jag engla, släppte av henne och körde en snabb shoppingrunda för mig själv! :) hittade dock inget till mig själv, som vanligt, men lite små saker till engla.

jag skrev om mini rodinis baddräkter för några veckor sen men då hann jag aldrig förbi dem så nu när jag var inne i stan så smet jag upp på nk och fann den här underbara skapelsen! det visade sig att vissa av baddräkterna som fanns på hemsidan enbart såldes just på hemsidan, men tur för mig så fanns denna - engla ♥ den

hur fin är den inte?


Kommentarer
mormor

jag tycker innehållet i badräckten är finast, pussis

2011-06-27 11:22:53
Anonym

jag tycker innehållet i badräckten är finast, pussis

2011-06-27 11:24:05

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback