h&m rea

2011-06-14 | 10:30:28

 

några av de saker jag beställde igår!

det måste ha varit igår som h&m började med sin sommar-rea. för visst är de det? jag blir alltid lite osäker när det kommer till h&m för dom har alltid någon form utav 'sale'. men denna är iaf lite mer omfattande och på massor av fin fina saker! speciellt sommar saker såklart.

jag och c satt och försökte gör en beställning i säkert 1 timme igår! sidan vägrade laddas och saker rammlade ur min varukorg titt som tätt! tillsist fick jag in allt (utom c jacka .. sorry!) och oj vad jag väntar med spänning på det här paketet. jag hittade faktiskt en hel del till mig själv och bland annat de här över till engla!

de ja tycker är skumt är att saker som va helt slut igår finns idag? men de är väl kanske folk som tar bort från sina beställningar? eller så är h&ms hemsida bara dum. jag va måttligt irriterad igår, haha!

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback