hemma kväll!

2011-06-26 | 10:06:07

ibland finns det inget bättre än hemma kvällar!


midsommar är över! detta året blev väldigt lyckat och härligt :) dock så var vi rätt sega igår och det blev till att ha en hemma kväll med rosé, godis, lantchips pch bästa sällskapet! lisa kom över en sväng och vi kikade på eric saade på sommarkrysset (engla var smått hysterisk), snackade skit och kikade senare på bond.

kanske det värsta jag vet .. haha! jag vet inte vad det är men bond och jag är inte riktigt kompisar. jag har sett några av de senaste filmerna men de här äldre, ja kan inte hjälpa de men ja riktigt avskyr dom!

det blev en hyffsat tidig kväll och jag somnade nästa innan huvudet snuddade vid kudden. c hade smaken att redan somna i soffan och knappt orka ta sig upp. härliga midsommar :) du sätter dina spår ..


Kommentarer
SAn

Åhh, vilken mysig kväll ni verkar haft! :) Och Englas baddräkt, så fin!

2011-06-26 17:30:20 http://iamsan.se
Lovisa

Jag tycker att du har en asgrym blogg! Har du lust så slå även ett öga på min :D.

2011-07-11 06:57:45 http://gravidforsakring.net

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback