hemlängtan ..

2011-06-16 | 18:57:22

borta bra men hemma bäst ♥

jag sa det till christian idag "gud vad jag börjar längta hem nu!" helt sanslöst .. man är bort 4-5 dagar också är man helt besatt av tanken på att komma hem! hem till sina egna saker, sin egna säng, sin egen skit och tvätt. jag vill hugga tag hemma och fixa, städa, plocka! man kommer verkligen av sig totalt när man är borta.

nu är vi inte långt borta, men iaf, vi har varken tid eller egentlig möjlighet att åka hem eftersom vi är hundvakter 24/7 .. iprincip! visserlige är det mysigt att kunna grilla och gå långpromenader, ett tag .. men ja ..

imorgon kommer renée och daniel hem och då ska jag packa ihop oss för hemgång :) kommer inte få med mig alla saker (dator, kläder etc) men c får ta det på söndag. imorgon är prioritet att ligga på soffan :) innan jag ska ut med ett gäng tjejer det vill säga! åh gud så härligt.

Kommentarer
:*¨¨*:♥ Camilla ♥:*¨¨*:

Som sagt borta bra men hemma bäst!

Kramen

2011-06-16 19:02:44 http://emring.blogspot.com

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback