hasbeens!

2011-06-29 | 08:22:08

i ♥ hasbeens

igår hade en av tjejerna på jobbet på sig de här hasbeensen och jag föll pladask! jag har sen några år ett par moheda träskor men de sjunger på sista versen totalt, så jag behöver desperat ett par nya!

jag har funderat länge på att köpa ett par hasbeens men de har aldrig funnits fina i butik och då har jag liksom tappat det. nu när ja klickade in mig på hemsidan så var det, tvärtom, svårt att välja!

eftersom jag prövade hennes och de passade som en smäck och va just dessa på bilden så fick de tillsist bli dem. jag är lite sugen på att även köpa ett par sky high med stängd tå .. men det får lov att vänta!

nu väntar jag med spänning de 1-2 dagar (!?) de skulle ta för dem att nå mig! vill ha med mig dem till gotland så jag hoppas den smått otroliga leveranstiden håller vad den lovar :)

 


Kommentarer
freja

så härliga! köpte ett par swedish clogs (?) efter att ha provat x antal moheda och inte riktigt gillat dom. skulle vilja köpa till vega men hennes fötter får växa några storlekar först :D

2011-06-29 08:50:20 http://stocktownstories.blogg.se/
Emma

Galet snygga! Vill också ha, men hur hög är klacken på dem ungefär? Är rätt lång (177 cm) och vill ogärna se ut som en jätte. Alltid mitt problem med skor ;)

2011-06-30 16:34:54 http://emmawelin.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback