allsång!

2011-06-28 | 21:07:34

åh jag och c har suttit bänkande framför allsången hela programet! vilken grej - vilken måns! :) jag vet inte om det kan bli så mycket bättre än just så här? anders lundin ville jag boksatvligen kräkas på förra året och jag såg inte många program alls. måns som ja oftast tyckt varit lite 'för mycket. har verkligen briljera i kvällt!

nu funderar jag på om jag inte ska byta stängings dag från tisdag - onsdag? haha nä men nästan .. segt att stänga när allsången är på högvara. visserligen så har jag ett antal allsång framför mig i semester mood :) åh.


bra avslut på en körig dag.


Kommentarer
Mali - just me

Du tar så fina bilder hela tiden :)

2011-06-28 22:22:13 http://mali-mylife.blogspot.com

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback