tvättid!

2011-07-21 | 07:37:24

ja .. igår bokade vi vår allra första tvättid, ever! vi har ju tvättmaskin och torktummlare uppe i lägenheten så det har aldrig blivit av att vi ens kollat var tvättstugan är :) 7-10 bokade vi och nu är jag mitt upp i ett tvättrace!

efter att jag fick englas smutstvätt över mig (efter 2.5 veckor hem i från) och med tanke på att vi ska åka imorgon så kändes de rätt bra att boka upp och köra två maskiner i taget tills tvätthinken är tömd. hur underbart är inte det? vet knappt om de hänt sen vi flyttade in .. de går fort att bygga smuts-berg med tre personer ;)

down i go ..
är ja lite störd som tycker det här är lite mysigt?


Kommentarer
Anonym

fin header :)

2011-07-21 08:44:14 http://hannalovisasol.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback