semester!

2011-07-01 | 10:03:21


sommaravslutning med fina tjejer ♥

äntligen mina vänner så har jag gått på en efterlängtad semester, med stort E! igår trallade jag ut från ett skinande kontor, blänkande lager, struktur och sommar presenter till mina bästa vid 16 tiden. hur underbart?

första semester kvällen firades uppe hos linda och björn med skumpa och ståt! :) idag följer de med bullbak, ikea shopping och sista dagen på dagis för min lilla - någonsin .. jag undrar om de kommer komma tårar eller om hon inte riktigt förstår begreppet "någonsin" ännu .. hehe. jag gör de och ja kommer allt börja grina haha. tydligen så krävs de glass på dagis också när man slutar? får se om de blir glass, choklad eller en blomma!

well of we go!
later


Kommentarer
maria

Vilken underbar början på semestern! Ser ut som en mysig avslutning :)

Ha en underbar semester!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback