semester!

2011-07-15 | 08:45:22


rosor hemma ♥

nu har denna raket vecka passerat, var vet jag inte men fort har det gått! skönt för mig som gick in och gästspelade några dagar på jobbet mellan 1 veckas semester och 3 veckor. nu är vi alltså där, tre veckor med egentligen ingenting bokat. snart men inte än.

jag ska bara vara hemma några dagar till att börja med. måla en ram, få upp hyllor och säkert tusen saker till .. kan vara skönt att ägna några dagar åt det, för det hinns liksom aldrig annars! när engla kommer hem så har vi lite planer men mer om de sen :)

nu ska jag ta mitt pick och pack och bege mig mot jobbet! jag ska skriva sista todo listan och städa undan på kontoret :) åh vad härligt! nu kan väl ändå solen titta fram och ge mig en solig semester också? just nu ser de mörk ut om jag ska vara ärlig .. hm!


Kommentarer
Vanilla

Härligt med semester! Jag har en vecka kvar tills det är dags för mig! :-)



Första gången jag tittar in här, vilken fin blogg du har! :-)

Kram

2011-07-16 11:55:28 http://byvanilla.blogspot.com

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback