nailed in sweden!

2011-07-12 | 09:54:28


swedish hasbeens 1595kr
 
well jag kan med glädje upplysa er om att hasbeens håller vad de lovar! exakt 2 dagar tog leveransen hem till mig :) rätt otroligt? ja är van vid h&m:s vecko långa leveranser eller topshops nästan månads långa leveranser ibland. detta tog priset! sen att det var precis så fantastiska som ja trott gjorde inte saken värre direkt!

det tog några dagarn innan jag lyckats pressa ut lädret och verkligen kom 'ner' i skon men somsagt; love hurts! nu sitter de som en smäck och jag har bestigit stränder, visby och diverse knepiga underlaga med dem! kanske de bäsa sko-köpet på bra länge! kommer bli sommarens mest använda!


Kommentarer
Elo

Superfina! Jag köpte mina förra året och har använt dem massor :) Trevlig sommar och hoppas att vi ses snart! Kram Elo

2011-07-12 13:47:46
Pauline

De är så fina! Hur tycker du de verkar vara i storlekarna?

2011-07-14 14:05:12 http://sofiapauline.blogg.se/
emily

pauline - jag har tagit 37 som jag har i högre skor .. i ballerinas ex har jag alltid 38! man ska hålla sig till den strl man har eller om man ligger i mellan den mindre. de är ju hårda i skinnet innan du gå in dem :D

2011-07-21 09:36:41 http://emslo.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback